L'abat de Poblet demana una llei específica de protecció del monestir per poder assegurar-ne la seva conservació. Ho ha sol·licitat en la reunió del Patronat del monestir que feia 15 anys que no es reunia i que avui ha presidit el rei Felip VI, Àlex Alonso.
L'empresa Dow rebaixa en una vintena de persones els acomiadaments que preveu fer a tot l'Estat, la immensa majoria a Tarragona. Passa de les 138 persones a les 116. És la proposta amb la qual arrencaran les negociacions amb els sindicats aquest mateix divendres.
Ajornada la cessió del Banc d'Espanya a l'Estat per a construir-hi un Parador Nacional. El punt ha caigut de l'ordre del dia per falta de suport. La cúpula nacional de Junts hauria demanat esperar a després de les eleccions generals, Biel Roquet.
Surt a licitació la redacció del projecte que ha de dissenyar com serà el futur institut de l'Arrabassada, a Tarragona. Feien classe en mòduls prefabricats des de sempre. Ara, les aules estaran al costat de l'escola de primària que es va inaugurar fa 4 anys. Són les notícies més destacades de la setmana, comencem!



