La Comissió Bilateral d’Infraestructures entre la Generalitat i l’Estat espanyol ha traçat aquesta setmana les seves prioritats per als pròxims 5 anys. Un dels municipis de casa nostra serà molt important en aquest pla quinquennal: és Vila-seca. Això en uns…
La petició al Parlament per demanar que la Móra sigui zona catastròfica i nous reclams de Mercaderies per l’Interior protagonitzen el Saló de Plens d’aquesta setmana.
FITUR marca l'agenda política de la setmana a la Costa Daurada. Al Saló de Plens intentem recollir les apostes del territori en aquesta fira internacional a Madrid, per exemple entrevistant l'alcalde de Salou, Pere Granados. També parlem del tramvia del…