S'omple el pavelló de Vila-seca per la final júnior del Campionat d'Espanya d'hoquei

La grada no ha fallat, omplint el pavelló municipal de Vila-seca amb motiu de la final del Campionat d'Espanya d'hoquei sobre patins júnior. Els dos representants de Catalunya, Caldes i Reus Deportiu, han arribat fins al partit decisiu d'una cita que va arrencar divendres i que ha reunit els vuit millors equips de menors 19 anys que hi ha actualment.

La cita aplega els equips més potents de quatre sectors estatals, fet que impedeix la presència d'altres conjunts de Catalunya. Les dues aficions, així com els seguidors de l'hoquei formatiu, han fet possible que el recinte presenti un molt bon aspecte després de tres dies d'activitat.

No és el primer cop que el CH Vila-seca organitza un esdeveniment de primera fila base, assolint ara el paper d'amfitrió del torneig més rellevant previ a la categoria sénior. Molts dels jugadors que han patinat aquí ja acumulen minuts de nivell a les primeres plantilles i a competicions d'elit.