Ngomo és a punt

El millor fitxatge del Club Bàsquet Valls és el d'Òscar Ngomo, entre cotons durant l'estiu pel desgast als genolls i per culpa d'una lesió al quàdriceps. La tasca individualitzada i la precaució constant permetrà que l'aler pivot arribi a temps al CB Valls - Sant Cugat de dissabte. Coneix el seu cos millor que mai i afrontarà en bones condicions el partit, tot i que caldrà acumular minuts unes quantes setmanes per assolir el nivell òptim de rendiment.

Té 35 anys i ha defensat les principals samarretes del territori, però casa seva és el Joana Ballart. És la tercera campanya de la seva segona etapa vallenca i assumirà el paper que el tècnic decideixi donar-li.

La direcció esportiva busca encara un pivot i Ngomo pot ser l'alternativa d'urgència, acostumat a ocupar tant la posició de 4 com la de 5. Malgrat que manca aquest fitxatge, les esperances d'Ngomo envers el projecte liderat per Miki Larraz són ben altes.

Que el CB Valls trobi un pivot no serà gens fàcil, ja que el mercat tarragoní disponible és inexistent i convèncer econòmicament jugadors d'altres demarcacions és complicat. La multitud d'equips a l'àrea metropolitana de Barcelona redueix les possibilitats d'incorporació dels de la capital de l'Alt Camp.