Els Mossos d'Esquadra han detingut aquest dimecres al matí una segona persona que estaria implicada en el crim de l'home trobat mort a Valls ahir a la tarda. El cos policial no ha facilitat més dades d'aquesta persona que ha passat en mans policials. S'uneix a la que ja van detenir ahir a la tarda, un home de 23 anys, que està a l'espera de passar a declarar davant del jutge.
La víctima localitzada ahir en uns baixos del carrer de l'Església, al barri antic, és un home de 45 anys, fitxat per la policia i que es mouria en el món del tràfic de drogues a petita escala. Segons fonts policials també, la víctima i el primer detingut es coneixerien.
El cos sense vida es va trobar en una casa ocupada a tocar de l'església de Sant Joan de Valls a primera hora de la tarda i presentava signes de violència. La zona va quedar acordonada fins al vespre quan es va procedir a fer l'aixecament del cadàver. La investigació continua oberta.