Valls no descartarà cap meta, almenys no pas amb Oriol Pozo com a e entrenador, però primer caldrà veure quins entren i quins surten. L'equip no ha deixat de créixer des que el jove tècnic tarragoní va arribar al Joana Ballart.
Ni Pozo ni el club posaran nom i cognom a l'objectiu del curs vinent, ningú ho fa a l'EBA, però la bona feina i el prestigi recuperat permeten que l'Alt Camp apunti un cop més cap a la part alta. Qui ja va anunciar la intenció de deixar el projecte per tornar a la LEB és el base Pol Olivier.
Aviat encara per saber quants moviments es produiran al vestidor campió de subgrup. No sembla, però, que es pretengui sacsejar res perquè hi ha crèdit guanyat. Apostar per Pozo, inèdit a EBA al seu dia, va ser un encert i ha col·locat amb força Valls en el mapa il·lustre del bàsquet català. I Valls no rebutjarà en fred cap repte de futur, ni tan sols un possible ascens a la LEB Plata.
Part del sènior seguirà exercitant-se amb Pozo les pròximes setmanes i amb efectius d'altres equips que allarguen així un curs satisfactori per al Club Bàsquet Valls vallencs, eliminats pel Mataró en la ronda anterior a la fase d'ascens.