La pancarta dels presos protagonitza el ple de Torredembarra

La decisió de retirar la pancarta dels presos polítics després del requeriment de la Junta Electoral el va fer l'alcalde Eduard Rovira al ple del consistori d'aquest dijous. Rovira ho va atribuir a una decisió personal i va evitar respondre sobre la denúncia contra el patrimoni interposada per Ciutadans per no interferir en una possible investigació judicial.

No va ser fins al torn de precs i preguntes que la pancarta en referència als presos polítics va ser protagonista d'un plenari torrenc sobre el qual pesaven les diferents denúncies presentades durant aquest dijous per Ciutadans. Finalment, però, va ser a preguntes de la CUP, quan el principal tema d’actualitat torrenc va entrar en el debat. Des de la formació es va demanar a l’alçada que no acatés el requeriment que havia fet hores abans la Junta electoral. Eduard Rovira va ser molt clar en la seva decisió.

Si que van arribar des de Ciutadans les preguntes a l'alcalde sobre l'altra denúncia presentada aquest dijous, la que busca responsabilitats en els possibles desperfectes soferts per la façana del consistori per la col·locació de la pancarta. La formació va demanar responsabilitats tant a l'alcalde com a la regidora de Patrimoni Núria Batet, però Rovira va optar per no respondre davant d'una possible investigació judicial.

Ara caldrà esperar a la Fiscalia i a les seves investigacions per saber si l'acció judicial tirarà endavant o s'arxivarà.