El Cèvol cau a les semifinals de la fase d'ascens i haurà d'esperar

S'ha tingut a tocar en un partit de molt al nivell i que passa a la història ja del Cèvol, però el premi s'ha esmunyit per mínims detalls. Les de Torredembarra han fregat la gesta contra la favorita, el Sant Cugat, perdent en el desempat (12-15). Aquest diumenge competiran pel tercer lloc i no es descarta que acabin pujant més de dos equips.

Encomiable mentalitat de les d'Òscar Aliseda per igualar dos sets en contra i forçar el cinquè i últim davant un projecte de voleibol de màxims i que s'ha reforçat amb jugadores de les seves plantilles de superior categoria per garantir l'ascens. El Sant Cugat sap què és jugar a l'elit i no ha vingut pas a passejar-se al pavelló Sant Jordi de Torredembarra.

L'ÚLTIM PARTIT POT SER ÚTIL

La inexperiència de les amfitriones no ha sigut una llosa que impedeixi plantar cara i és l'atzar qui acaba decantant la balança cap a una banda o l'altra. Així, el Sant Cugat materialitza l'ascens com a finalista i el Cèvol haurà d'esperar.

Passi el que passi en l'enfrontament pel tercer i quart lloc contra el Paterna (diumenge, 10 hores), no queda clar si existiran més vacants que permetin accedir i això fa important cercar la plaça més elevada possible a la classificació final.

Sets 23-25, 21-25, 25-20, 25-20 i 12-15.