El nou passeig marítim de Tarragona ja és una realitat, a partir d’ara s’anomenarà Passeig del Miracle. Ha estat gairebé un any d’obres amb una inversió per part del Port de Tarragona de poc més d’un milió d’euros. Durant l’acte, l’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, ha anunciat que després de l’estiu s’iniciaran les obres de la plataforma de la platja del miracle.
Ja feia dies que la ciutat de Tarragona el podia gaudir, però avui s’ha fet la inauguració oficial. Així ha quedat el que a partir d’ara s’anomenarà Passeig del Miracle. S’havia d’inaugurar el 15 de març però l’avançament de les eleccions generals ha precipitat aquesta estrena. En total s’ha invertit 1 milió d’euros que ha estat finançat pel Port de Tarragona. L’actuació ha servit per eliminar les places d’aparcament i poder crear un carril bici i una vorera de vianants més ample. També s’ha enjardinat la zona i s’ha instal·lat nova il·luminació. Pel president del Port, Josep Maria Cruset, aquesta actuació juntament amb la passarel·la de vianants que creua les vies de tren, són una de les inversions més importants que el Port ha fet mai per la ciutat.
L’alcalde de Tarragona ha agraït la inversió del Port i ha anunciat que passat l’estiu l’Ajuntament iniciarà les obres per rehabilitar la plataforma del Miracle que es troba tancada a la ciutadania des de l’any 2013.
Amb l’execució d’aquestes obres que tindran un cost de 700 mil euros es donarà per finalitzada una de les reformes més importants que ha patit durant els últims anys la façana marítima que toca a la ciutat de Tarragona.