Els fets succeïts durant la nit de dissabte estant sent investigats pels Mossos d'Esquadra. El pàrquing té videovigilància 24 hores, però no té torn de vigilància pel matí.
Robatori aquest cap de setmana al pàrquing de la Pedrera de Tarragona, amb una trentena de vehicles afectats. Els usuaris es van trobar ahir els seus cotxes amb els vidres trencats, quan el torn de vigilància del matí va detectar els danys materials.
Les càmeres de seguretat vigilen les 24 hores el pàrquing i ara s'estan revisant les imatges per determinar qui ha perpetrar el delicte. Durant la nit però, no hi ha guarda de seguretat i les portes de la planta baixa estan tancades.
Des de l'empresa Empark, propietària del pàrquing, han determinat que l'accés s'hauria fet des del terrat de l'aparcament. L'empresa ha presentat denúncia pels fets als Mossos d'Esquadra, que han obert una investigació. També ho han fet els propietaris dels vehicles afectats.