Dues dècades del millor Nàstic

Avui es compleixen 20 anys de l'ascens del Nàstic a la Primera Divisió. L'empat al camp del Xerez va ser prou per fer història el 3 de juny del 2006. L'equip dirigit per Luis César va anar de menys a més durant el curs per signar una segona volta gairebé perfecta i possibilitar que Tarragona tornés al cim del futbol més de mig segle després.

L'experiència a Primera va durar un sol any, amb el posterior descens. El Nou Estadi contempla ara aquella fita dues categories per sota, a Primera Federació i després de fregar el descens a Segona.