La Zona de Baixes Emissions de Tarragona, encara més laxa

La Zona de Baixes Emissions de Tarragona serà encara una mica més laxa en la seva arrencada. Tot just quan no fa encara ni mig any de la seva posada en funcionament, el govern municipal del PSC proposarà a la resta de grups de l'ajuntament un parell de modificacions de l'ordenança, que es votaran al plenari d'aquest juny.

Per una banda, l'executiu proposa que els vehicles de residents tarragonins que viuen fora del centre puguin entrar sense restriccions fins al 2027, tal com ja passava amb els que vivien dins; fins ara, només tenien enguany de marge.

D'altra banda, es vol doblar de 12 a 24 el nombre d'accessos esporàdics dels vehicles sense etiqueta ambiental. Això es fa per adaptar-se a les exempcions comunes catalanes.