Fredrik Wester no callarà. L'accionista suec del Nàstic té previst dur a terme pròximament un acte públic per explicar el seu projecte, sense data concreta. Demana disculpes pel silenci dels últims temps i anuncia que obrirà una bústia electrònica per rebre suggeriments de l'entorn grana. Ho ha dit a través de la xarxa social X, l'antiga Twitter.
El moviment es produeix dies després que el president Lluís Fàbregas confirmés la marxa de Wester del Consell d'Administració i el desig de trobar un projecte seriós i real per a l'entitat. La convocatòria serà accessible, segons Fredrik Wester, a tothom que vulgui escoltar-lo i tingui preguntes a formular.