Wester abandona la SAD del Nàstic, que farà un pas al costat si arriba un inversor "real i seriós"

El president s'ha obert en canal dies després de la salvació paupèrrima del Nàstic a la Primera RFEF en l'última jornada. Acompanyat de la majoria de membres del Consell d'Administració, el primer que ha dit Lluís Fàbregas és "ho sento". Afegeix el màxim representant grana que es van equivocar imposant des de l'estiu la meta de l'ascens.

Tot seguit, ha anunciat la predisposició de la SAD de fer un pas al costat, litralment, si es rep una proposta seriosa i real, aspecte que remarca diverses vegades. No acusa directament Fredrik Wester de no ser creíble, però el mateix Fàbregas confirmat que el suec ja no forma part del Consell.

LES ACCIONS DE WESTER

Pel que ha pogut saber TAC12, no sembla que tingui interès a vendre les seves accions, tot i que amb Wester mai se sap. Fàbregas no aclareix si l'equilibiri de forces seria similar a l'actual i si simplement canviaria la figura o ens predominant.

S'hauria d'haver confiat en Javi Sanz, director esportiu previ a l'arribada de Noé Calleja, acomiadat fa mesos. Pel que fa a l'arxivament del cas Éder Mallo, els serveix jurídics del Nàstic recorden que és provisional i que existeix la possibilitat que acabi reobrint-se.