La plantilla del Museu Nacional Arqueològic de Tarragona no farà hores extres per Tarraco Viva ni per la Nit dels Museus. És la mesura de protesta que han adoptat per denunciar el que defineixen com a opacitat en el procés de creació del Consorci del Patrimoni Romà de Tarraco. Una falta de transparència que, diuen, manté els treballadors en una situació d’indefensió laboral perquè no coneixen quin serà el seu futur.
També denuncien el que titllen d’excessiva proliferació d’alts càrrecs amb sous elevats en detriment de la gestió eficient. És per això que exigeixen una interlocució immediata per negociar les condicions d’aquesta transició. Des del Consorci defensen que els estatuts ja aprovats i publicats estableixen els mecanismes que garanteixen les condicions laborals vigents.