El ple d'aquest divendres de l'Ajuntament de Tarragona debatrà sobre la necessitat o no que els comerços obrin els diumenges. Serà amb una moció d'ERC, que demana evitar que la ciutat sigui declarada municipi turístic per tal d'ampliar els horaris comercials durant la setmana.
Recordem que aquesta era una proposta de la Cambra de Comerç que el govern del PSC ja va rebutjar d'entrada i carregant durament contra la institució.
Si més no, els republicans no se'n fien i volen que el ple del consistori es posicioni fermament en contra de l'obertura comercial els diumenges; creuen que és atemptar contra el petit comerç i la seva conciliació.