Esquerra a Tarragona celebra que el govern municipal hagi acceptat la seva petició de mantenir la zona de Pou Boronat com a Àrea Residencial Estratègica. Els republicans assenyalen aquest espai com un dels únics punts on Tarragona pot créixer urbanísticament, conjuntament amb el PP-10, a Campclar.
Les previsions són que a Pou Boronat es podrien construir 1.800 habitatges, la meitat de protecció oficial. En aquest sentit, destaquen que es podria fer en pocs anys i no a través del POUM, tal com preveia inicialment l'equip de govern. Esquerra reclama celeritat a la Generalitat perquè impulsi la urbanització i utilitzi tots els mecanismes necessaris per augmentar el parc d'habitatge a la ciutat.