Roger Budesca i Melcior Bustos lideraran els Xiquets de Tarragona després d'imposar-se amb un 60% dels vots en l'assemblea celebrada divendres. La candidatura alternativa, encapçalada per Ramon Gómez, David Ibáñez i Jordi Allegue va recollir un 36% dels suports.
D'aquesta manera, els matalassers inicien una nova etapa amb diferents reptes i el principal respon al local. El nou president, Melcior Bustos, creu que és cabdal tornar a la seu històrica al carrer de Santa Anna.
L'Ajuntament ja treballa dins del local on s'han fet tasques de neteja, recollida de runa i desinfecció després d'estar set anys tancat. L'objectiu és que la colla pugui tornar a assajar-hi l'any 2029. Mentrestant, Budesca serà l'encarregat de dirigir la tècnica. El nou cap de colla té entre cella i cella recuperar el castell de nou.
El nou projecte de Budesca i Bustos vol cohesionar la colla i engrescar a tothom a participar. A més, també preparen la celebració del centenari de la reagrupació dels Xiquets.