Tan a prop i tan lluny dels primers punts

Pot semblar que es diu per dir, per no fer sang del Volei SPiSP, l'últim de la Superlliga amb zero punts i a 13 de la permanència en 12 jornades, però no és així. Els de Vlado Stevovski han fet mèrits per aconseguir alguna cosa de profit les darreres setmanes.

Lamentablement, l'infortuni i una regularitat inferior a la de l'oponent ha dictat la mateixa sentència de sempre. Queden 9 duels, el primer d'ells a casa contra el Teruel, i per tenir opcions de remuntada caldria protagonitzar una recta final històrica.

Teruel i Volei SPiSP es coneixen bé perquè van completar tres amistosos a l'estiu. En l'anada de Superlliga, van vèncer els aragonesos per 3 a 1, malgrat que es va tenir a la mà forçar el desempat.

Ara per ara, els visitants optarien al títol, però ho farien des de la banda baixa de les places de "play-off". Volei SPiSP i Teruel juguen aquest dissabte a les 19 hores i al pavelló tarragoní.