Míster, hi ha nivell per exigir a l'actual plantilla jugar el "play-off"?

Segons l'experiència recent, Cristóbal Parralo podria saltar si cau aquest cap de setmana al camp de l'Atlètic Sanluqueño. Que passi o no, depèn del marcador, del rendiment i, sobretot, del desgast de la SAD i l'entorn.

Si al seu moment ja va canviar-se d'entrenador amb la destitució de Luis Cèsar, res garantiria res tocant un altre cop la mateixa tecla. El "play-off" és a cinc punts i la plaça d'ascens directe, a 13. L'entrenador diu tenir el suport de l'entorn. Quan se li pregunta si hi ha nivell per exigir jugar la promoció, respon a mitges.

Comença la segona volta a domicili i contra un rival que, malgrat acumular tan sols tres victòries en 19 jornades, ja va desfer-se del Nàstic aquest curs. Va ser en l'1 a 3 al Nou Estadi, encara amb Luis César a la banqueta. Els andalusos són tercers per la cua, 10 punts per sota dels grana, i encadenen cinc partits sense emportar-se el triomf. Són una incògnita perquè han fet fora l'entrenador i els seus dirigents han obert la porta de sortida a tot l'equip.

L'Atlètic Sanluqueño - Nàstic de diumenge a les 20.30 hores enllestirà la jornada 20 de la Primera Federació. Tant el resultat com, especialment la imatge, poden obrir un horitzó a curt termini en què la cadira de l'entrenador trontolli per segona vegada l'actual temporada. I el més important, podria deixar l'equip, literalment, patint per no baixar. Morgado, Alba i Álvaro Garcia, baixes segures en defensa.