La Sala Trono tanca la temporada amb una ficció autobiogràfica en què l’actor tarragoní Oriol Grau es despulla; s’enfronta a un monòleg en què escenifica i reflexiona sobre la seva trajectòria artística.Una comèdia d’autoficció en què l’artista comptarà a l’escenari només amb la companyia del músic Roger Conesa, que s’ha encarregat de dibuixar el paisatge sonor de l’obra.
La mare, el dimoni i jo neix d’una idea guionitzada pel mateix Oriol Grau que s’ha enriquit amb les aportacions del tarragoní Roberto G. Alonso, director de l’obra en un treball coral amb segell tarragoní.
UNA DOTZENA D'OCASIONS
La proposta estarà en cartellera tres setmanes a la Sala Trono. En total s’han programat 12 passis, 1.000 entrades de les quals ja se n’ha venut un 60%. A més, es preveu que aquesta producció de la Trono faci gira. En aquest sentit aviat es podria veure a Barcelona i també a Mallorca.