El Tarragona Rock Choir va portar la seva proposta rockera al Teatre Magatzem i va demostrar que la música coral també té espai per aquest estil musical. De fet, la demanda va obligar a obrir una segona sessió. La proposta, liderada pel músic i compositor Uri Mas, porta a l’escenari una quarantena de veus amateurs que, acompanyades per cinc músics en directe, interpreten els grans himnes del rock. La iniciativa arriba a Tarragona l’any 2022 i s’afegeix a la xarxa de rock choirs que actualment aplega als tarragonins juntament amb Sant Cugat, Granada i Barcelona.
Els diferents cors tenen un repertori comú que repassa els grans clàssics des de Chuck Berry fins a Springsteen, passant per Nirvana o Queen, entre altres. El cor de Tarragona també incorpora cançons que reivindiquen el rock local.
La proposta del Tarragona Rock Choir es multiplicarà el proper mes de febrer, quan s’ha programat un concert amb la participació de tots els cors vinculats a aquesta xarxa. Es preveu omplir l’escenari del Teatre tarragona amb més de 180 cantaires.