El Nàstic veu viable internacionalitzar el model de Lliga Genuine

El model de la lliga Genuine és exportable a altres països. Aquesta és la constatació que  els responsables del Nàstic, principal impulsor de la mateixa, han exposat en la jornada sobre esport i diversitat funcional que ha servit d’avant-sala de la primera fase de la competició, que organitza el Nàstic aquest cap de setmana i que compta amb 46 equips participants.

Després de sis anys de creixement continu, el projecte de crear una competició adreçada al col·lectiu amb diversitat funcional impulsat pel Nàstic de Tarragona és una realitat consolidada. Per això, des del club grana es creu que el model de la lliga Genuine és exportable internacionalment.

És una de les idees que responsables del projecte grana han exposat en una convenció dedicada a l’oci, esport i diversitat funcional, prèvia a la jornada competitiva que acull Tarragona aquest cap de setmana. El president de la Fundació La Liga també veu factible la proposta.

OCI A PORTAVENTURA 

A les taules rodones de la jornada, amb responsables i protagonistes de la lliga Genuine, també s’ha assegurat que els valors d’aquesta van més enllà de la competició, creant espais per la inclusió en els àmbits de l’oci i l’esport. En aquest sentit, la Fundació Port Aventura, que des de fa tres edicions acull els jugadors als hotels del parc, enguany ha ampliat a dues nits l’estada dels equips per oferir-los l’oportunitat de gaudir de les atraccions.

La primera fase de la lliga Genuine d’enguany, organitzada pel Nàstic de Tarragona es disputa aquest cap de setmana al Futbol Sports Salou Center. Hi participen 46 equips d’arreu de l’Estat. Prop d’un miler de jugadors hi prenen part.