Consideren que són mesures que poden ajudar el sector comercial a superar el segon tancament per la crisi sanitària.
En el ple d'aquest divendres presentaran una moció en què es proposarà la supressió de la taxa d'ocupació de la via pública fins al proper estiu, acabant així amb la incertesa actual.
També que es redueixi en un 50% la taxa d'escombraries i la creació d"una sèrie d'abonaments directes als clients per consumir en els establiments de restauració i que aquests siguin abonats més tard pel consistori als restauradors. Creuen que és indispensable ajudar un sector molt castigat per unes últimes mesures que consideren excessives.