×

Avís

JUser: :_load: No es pot carregar a l'usuari amb id: 351

JUser: :_load: No es pot carregar a l'usuari amb id: 354

Els bars i restaurants de Tarragona ja poden tancar les terrasses més tard

L’entrada de la fase 2 de desconfinament per la pandèmia pel coronavirus, també permet recuperar els horaris de tancament de bars i restaurants de Tarragona. Fins ara els establiments havien de tancar a les 11 de la nit, com a mesura de precaució i seguretat.

Segons ha explicat l’ajuntament de la ciutat, a partir d’aquest dilluns es recuperen els horaris habituals d’abans de la crisi sanitària. D’aquesta manera, de diumenge a dijous, les terrasses hauran de tancar com a màxim a les 12 de la nit; i els divendres, dissabtes i vigílies de festius, a la 1. Les terrasses de la plaça de la Font podran acabar els serveis una hora més tard en tots dos casos.

Amb aquesta mesura, es compleix amb la demanda dels empresaris que reclamaven ampliar els horaris de tancament per fer rendibles els seus negocis.

La nova fase 2 deixa obrir l’interior de bars i restaurants amb un aforament del 40%. Una mesura que permet l'obertura dels establiments que no disposen de terrassa i que facilita que els negocis puguin ampliar els seus serveis.