×

Avís

JUser: :_load: No es pot carregar a l'usuari amb id: 354

JUser: :_load: No es pot carregar a l'usuari amb id: 353

Salva Maldonado: 'El CBT no hauria de competir a la quarta categoria'

Un clàssic de les banquetes ACB que no oblida els equips de la seva vida, entre ells, el CBT. Salva Maldonado va tornar al Serrallo per impartir una sessió magistral destinada a jugadors i entrenadors del territori.

De 60 anys i responsable de l’àrea de seleccions de formació de la Federació Catalana de Bàsquet, ell va ser el protagonista del segon Clínic Memorial Jesús Sanjosé per parlar sobre contraatac i joc ràpid al món del bàsquet, Maldonado va dirigir el CBT entre el 2004 i el 2005 i va coincidir amb Berni Álvarez com a jugador a la plantilla .

Amb la presència, també, d'integrants d'altres clubs del territori, va ser una sessió d'aprenentatge en què, poc abans del seu inici, l'entrenador va apostar per Tarragona com a plaça de LEB en un futur a curt termini.