Finalment la renovació d’aquest important carrer de la capital de la Costa Daurada es durà a terme en dues fases per no treballar durant la temporada turística. L’empresa guanyadora del concurs tindrà el projecte enllestit abans d’aquest estiu.
Fa tres anys que el carrer Carles Buïgas es troba d’aquesta manera, una prova pilot que té els dies comptats. La renovació d’aquesta zona es farà en dues fases. La primera s’iniciarà a la tardor del 2020 i es treballarà des del carrer Murillo i fins al principi del carrer Carles Buïgas, a la part que toca a la font lluminosa. La segona part es durà a terme el 2021 i es realitzarà el tram restant. D’aquesta manera s’evita que durant la temporada turística del 2021 no hi hagi obres.
A banda, el projecte també preveu renovar i integrar els carrers adjacents al de Carles Buïgas. L’objectiu d’aquesta reforma és donar més espais als vianants i restringir al màxim el trànsit.
Aquest carrer és un dels més transitats del municipi. Abans d’aquest estiu l’empresa adjudicatària presentarà el projecte final. Un treball que tindrà en compte el procés participatiu que es va realitzar amb els veïns i comerciants de la zona i fruit de la prova pilot.