La Festa del Calamar viu el primer dia de pesca després del mal temps

Per primer dia després de tres de suspensió pel mal temps, a quarts de set de la tarda les més de 30 barques participants en el concurs de pesca de la Festa del Calamar de Salou arribaven al moll del Club Nàutic amb les captures del primer dia de pesca.

Amb més o menys sort, els participants es dirigien directament a la bàscula de pesatge per comprovar si eren dels que més calamars havien pescat en aquest primer dia de competició. Alguns dels més veterans, com l'Ángel, amb 40 concursos a les seves espatlles, no recordaven una edició amb tants pocs dies de pesca.

40 anys d'experiència, però, que serveixen per demostrar que no hi ha un gran secret per tenir èxit en aquest concurs.

50 ANYS DE FESTA

La festa, una de les més tradicionals del calendari salouenc pel record que suposa del passat mariner i pescador del municipi compleix enguany 50 anys, una edició amb actes especials per commemorar l'efemèride.

Serà diumenge, en la gran festa final de l'esdeveniment, quan es repartiran els premis als pescadors amb més captures d'aquesta edició.