Una trentena de manters s’han concentrat aquest dijous al passeig Miramar de Salou, a tocar del terme municipal de Cambrils, després que a la matinada, cap a dos quarts de set del matí, la Guàrdia Civil fes dues entrades en dos magatzems situats als carrers València i Sol. Dins han trobat material falsificat destinat a top manta. Concretament, més de 8.000 productes que al mercat haurien tingut un valor de més d'un milió d'euros.
Com a protesta per l’escorcoll i cap a les vuit del matí, un grup de joves senegalesos han tallat el passeig i han llençat objectes, com per exemple, les papereres que es troben a tocar de la platja. Per evitar una possible alteració de l’ordre públic, efectius dels ARRO han acordonat la zona i han tallat el trànsit.
Durant hores, agents dels Mossos, han iniciat una negociació amb els joves concentrats per intentar convèncer-los de marxar del lloc sense causar disturbis. No ha estat fins a les dotze del migdia quan els manters han decidit dissoldre la concentració i marxar. De moment no hi ha detinguts.
Per la seva banda, l’Ajuntament de Salou ha emès un comunicat en el que ha lamentat els fets i ha agraït la tasca dels més de 130 agents que han contribuït a calmar la situació. Es queixen de la manca de solucions polítiques efectives que arriben des de Cambrils i asseguren que és un problema estructural que ve de lluny.