×

Avís

JUser: :_load: No es pot carregar a l'usuari amb id: 371

L'OCA Global Salou no pot sumar la tercera victòria consecutiva

Aquesta vegada no va poder ser. L'OCA Global Salou no va poder remuntar un partit que novament se li havia posat costa amunt només començar i no va aconseguir sumar la tercera victòria consecutiva. Davant el CB Part, mal primer quart dels de Jesús Muñiz, el 19 a 11 del final dels primers deu minuts va acabar sent decisiu.

I és que els salouencs, que van recuperar Santana després de la seva lesió, no van poder imposar el seu joc en cap moment davant un rival que va saber mantenir les distàncies en el marcador, tot i que els de la capital de la Costa Daurada no van abaixar els braços fins al final. Així, després d'un segon quart més encertat van arribar al descans set punts per sota, 34 a 27.

A la represa, i sobretot gràcies a un gran Peñarroya, que va ser el millor del partit amb 21 punts, els locals van mantenir i ampliar l'avantatge davant un Salou que no era capaç de mantenir la regularitat tot i el bon partit d'Aguilar amb 17 punts.

LES BAIXES ES NOTEN

Al quart i definitiu període, es va notar la manca de rotació d'un equip salouenc encara marcat per les baixes, i els del Baix Llobregat ho van aprofitar per augmentar la diferència fins als 15 punts finals, 85 a 70.

Ara, la setmana de descans per les finestres FIBA ha de servir als de Jesús Muñiz per a continuar recuperant jugadors abans del tram decisiu de la temporada.