L'OCA Global Salou busca consolidar-se en play-off

Després de la derrota a Eivissa contra el Sant Antoni, l'OCA Global Salou necessita un triomf per tornar a mirar cap a dalt. La segona volta del campionat comença amb fins a vuit equips separats per només dues victòries.

Tots ells lluiten per cinc posicions de play-off d'ascens. Entre ells, el conjunt de Jesús Muñiz, que buscarà retrobar-se amb la seva millor versió a la pista del Gandia. Els valencians són onzens classificats amb 4 victòries i 9 derrotes. Totes quatre les han aconseguit com a locals. L'última, la setmana passada per 78 a 64 contra el Mataró. El Salou és vuitè amb set partits guanyats i sis de perduts.

UN RIVAL COMPLICAT

El conjunt de Jesús Muñiz ja sap que es trobarà un equip capaç del millor i del pitjor en un mateix partit. En el primer duel de la temporada els salouencs es van imposar als valencians per un ajustat 85 a 77 després d’una pròrroga.

El partit entre el Gandia i el Club Bàsquet Salou arrencarà dissabte a les set de la tarda. Jesús Muñiz no podrà comptar amb Adrià Aragonès, qui està a l'espera de saber si haurà de passar pel quiròfan per culpa d'una lesió a l'escafoide de la mà.