El Casal de la Dona de Salou ja té la primera pedra

 

Compte enrere per tal que el Casal de la Dona de Salou sigui una realitat. Aquest cap de setmana s'ha posat la primera pedra del nou equipament, donant així inici oficial a unes obres que s'allargaran durant aproximadament mig any. El Casal de la Dona ocuparà els terrenys on fins aquest estiu hi havia la Casa dels Mestres, en un solar de 690 metres quadrats.

La futura seu del Grup de Dones de Salou serà el nou espai de referència per a les 250 dones que formen part de l'entitat; amb el nou casal, per fi podran dur a terme totes les activitats en un únic indret. De moment, tenen la seva seu social en un habitatge a la part superior del Mercat Municipal, però no s'hi poden fer tots els esdeveniments organitzats.

El Casal de la Dona arriba més tard del que s'esperava: l'inici de les obres s'ha endarrerit a causa de la pandèmia. No obstant això, l'Ajuntament no ha oblidat el compromís amb una de les entitats més importants de Salou.

El nou edifici serà únicament de planta baixa, autosuficient energèticament i amb tres sales polivalents; a més, el casal estarà connectat amb l'escola Santa Maria del Mar, que es troba just al costat. El nou Casal de la Dona està pressupostat en 600.000 euros.