El destí ha volgut que la nostra Àliga i el pasdoble més emblemàtic de la nostra festa facin anys junts: ni més ni menys que quaranta i cent. Per celebrar-ho, aquesta nit la plaça Corsini es vestirà de gala per rebre dues bandes magnífiques que ens oferiran un cara a cara musical d’aquells que de ben segur quedaran en la memòria festiva de la ciutat. La Banda de l’Agrupació Musical del Maresme de Mataró i la Banda Unió Musical de Tarragona seran les encarregades de posar-hi la música amb els més de cent músics que tindrem a dalt dels escenaris. Qui s’endurà la glòria aquesta nit? Mataró? Tarragona? Les Santes? Santa Tecla.



