Notícies 12. Edició migdia. 06/08/2026

Tarragona té habilitat espais públics amb capacitat per a 60.000 persones per veure l'eclipsi de dimecres vinent. És la dada més destacada del macrooperatiu que ha preparat l'ajuntament, que comptarà amb un gran desplegament dels cossos de seguretat per garantir una bona arribada i una sortida esglaonada.

Inspecció de Treball dictamina que els treballadors de la neteja de Tarragona no disposen de les condicions de temperatura òptimes per desenvolupar la seva feina aquest estiu. Tots els mesuraments que han fet incompleixen els límits de calor estipulats.

Firagost amb bona nota. És la que posen els organitzadors després de tancar una nova edició de la fira del camp català. No es percep un increment de visitants a Valls, però sí que es valora positivament la reordenació dels espais.

Una Firagost que a la plaça del Blat va deixar un triplet de gamma extra de la Vella, el mateix que per Sant Joan, destacant el 4d9 sense folre. A l'altre costat, la Joves no va poder fer l'aleta al castell total, però sí que es va anotar el segon 2d9fm de la temporada.

Bebo Morales dirigirà el Club Hoquei Vila-seca a OK Plata. El club ha fet oficial la incorporació de l'exjugador internacional amb França, que afrontarà la temporada del debut amb l'objectiu d'aconseguir la permanència a la segona categoria de la disciplina.

Programes més recents a TAC12