L'ajuntament de Tarragona tindrà la setmana vinent pressupost per l'any vinent, si no hi ha cap daltabaix. Esquerra Republicana facilitarà l'aprovació dels comptes amb l'abstenció, de tal manera que al govern només li cal sumar l'abstenció d'un altre grup con Junts o els Comuns a qui ja va tenir al costat per aprovar la pujada d'impostos.
El Banc d'Aliments de les Comarques de Tarragona continua buscant voluntaris per al Gran Recpate que es farà a finals d'aquesta setmana. Arribarà en un context en què les donacions han baixat i falten productes de primera necessitat.
Vistabella inaugura la reforma de l'església del Sagrat cor després de 15 anys de reforma. És una de les joies modernistes de l'arquitecte Josep Maria Jujol que es va construir fa 100 anys. Servirà de centre de culte però també per fer-hi activitats culturals.
Els mercats de Catalunya analitzen a Tarragona com han d'afrontar el futur per no perdre clients i adaptar-se a les noves exigències de la societat. Hi participen més de 150 mercats d'arreu del territori català en una trobada que per primera vegada es fa fora de Barcelona.
I en esports, el Nàstic se situa a mitja taula després de tornar a ensopegar i suma 7 jornades sense conèixer la victòria. A Irun, el conjunt de Dani Vidal va empatar a un en un partit en què va tornar a perdonar.
I en bàsquet, Isaac Mayo torna a fer guanyar l'OCA Global Salou sobre la botzina amb una cistella que els va donar la victòria per 74 a 76 contra el Palma. Dinàmica oposada per a l'Ibersol CBT que va caure al Serrallo per 74 - 87 contra el Mataró.