Notícies 12. 28/12/2021

Després de vuit mesos d'obres, ja s'ha obert la circulació al nou passeig Miramar de Torredembarra, a l'antiga nacional 340. S'hi han invertit una mica més d'un milió d'euros, finançat a mitges entre l'Ajuntament i l'Estat. La via s'ha remodelat per donar més espai als vianants i als ciclistes.

El nombre de contagis en un sol dia creix sense aturador, en són un miler més en les darreres 24h al Camp de Tarragona, i el risc de rebrot mai havia estat tan alt. De moment, l'allau de positius no es trasllada significativament als hospitals.

I no només s'han disparat els casos, també han augmentat i molt les vendes de test d'antígens d'automostra a les farmàcies. Fins al punt que arreu estan exhaurits i arriben amb comptagotes. L'augment de positius i les festes de Nadal han propiciat aquesta major demanda.

El PSC de Tarragona no parla d'asseure's a negociar els pressupostos municipals, sinó un gran pacte de ciutat més enllà dels comptes per al 2022. Els socialistes creuen que l'actual bloqueig evidencia el fracàs de l'executiu i reclamen un canvi de rumb.

Programes més recents a TAC12