La Tertúlia del Dorsal 12 repassa tota l’actualitat del Nàstic. Dirigida per Jesús Sarmiento compta amb la presencia d’exjugadors, entrenadors, periodistes o socis del club que analitzen jornada rere jornada el partit del cap de setmana.
Viti, una de les poques sorpreses agradables del Nàstic, ens acompanya al programa on també farem tertúlia amb l'exjugador, José Naranjo, i el periodista Enric Pujol. En clau poliesportiva destaca el CB Salou-CBT d'EBA, amb victòria local.
El capità Abraham Minero dona la cara després la pèssima imatge del Nàstic a Tenerife, una derrota que el deixa a set punts de la permanència. A la tertúlia ens acompanyen els tècnics Àngel Garcia i Jordi Bargalló.
Derrota del Nàstic a Elx que deixa la permanència a sis punts. En parlarem amb els tècnics locals Pitu Iglesias i José Miguel López. També ens acompanyarà Vlado Stevovski, entrenador del Volei SPiSP després de competir a la Copa Príncep.
L'any ha començat amb victòria del Nàstic davant un rival directe com el Còrdova. En parlarem amb la jove sorpresa de la temporada, Salva Ferrer. A la tertúlia ens acompanyaran els tècnics Ivan Moreno i Ivan Cristino.
Primera victòria com a visitant del Nàstic en Lliga i contra un rival directe com l'Extremadura. En parlem amb el periodista Enric Pujol i l'exjugador Jordi Filgueira.