La Tertúlia del Dorsal 12 repassa tota l’actualitat del Nàstic. Dirigida per Jesús Sarmiento compta amb la presencia d’exjugadors, entrenadors, periodistes o socis del club que analitzen jornada rere jornada el partit del cap de setmana.
Parlem amb Imanol García, jugador cedit per un Osasuna que no permetrà que competeixi aquest cap de setmana amb el Nàstic al Nuevo Sadar. I fem tertúlia amb Enric Pujol i Jordi Bargalló a sis punts de la zona de…
Josema és una de les cares noves del Nàstic i que ja va tenir minuts al miraculós empat davant el Deportivo a Riazor. Parlem amb ell i fem tertúlia amb els tècnics Pitu Iglesias i Ivan Cristino.
Manolo Martínez, membre del cos tècnic del Nàstic, passa per un programa en què farem tertúlia amb Jaume Bonet (Atlètic Valls) i Sergio Paz (Torreforta), i en què també entrevistarem el jugador del Cèvol Torredembarra, David Sanllehí.
Santi Palanca, de la comissió esportiva del Nàstic, dona la cara després de la mala imatge d'un equip a vuit punts de la permanència. A la tertúlia ens acompanyen l'exfutbolista, Jordi Filgueira, i el company del Diari, Jaume Aparicio