L’alcalde de Montblanc, Josep Andreu, juntament amb diversos militants i simpatitzats d’Esquerra Republicana, ha presentat avui un manifest en què demanen que els republicans s’afegeixin a la CUP i al PDeCAt per fer una llista conjunta de cara a les eleccions europees
En aquest manifest de la Nova Crida Nacional a ERC també es soli·licita que els partits es coordinin al Parlament per a recuperar la majoria absoluta independentista i que es faci efectiva la República. L’alcalde de Montblanc ja va fer aquestes peticions en la darrera entrevista que va fer aquí a TAC12, a l’entrevista del programa Saló de Plens. Diu que en un moment excepcional com el que estem vivint és necessària aquesta llista conjunta a les europees i a les autonòmiques. No diuen res però de les eleccions municipals. Només demanen unitat d’acció entre totes les forces independentistes.