CIMALSA supera l'última trava

El nou polígon de CIMALSA avança ferm a Montblanc. La Comissió Territorial d'Urbanisme del Camp de Tarragona ha donat el vistiplau a la modificació del pla parcial urbanístic del polígon, aprovada unànimement en ple extraordinari ara fa dues setmanes pel plenari montblanquí.

El futur polígon de Cimalsa ha superat ja l’última trava burocràtica. En la seva última reunió la Comissió Territorial d’Urbanisme del Camp de Tarragona ha donat el vistiplau a les modificacions establertes al pla parcial d’urbanització proposades pel consistori montblanquí per resoldre les discrepàncies tècniques que afectaven a la delimitació dels terrenys amb la carretera N-240.

La solució plantejada pels tècnics municipals, que mantenia els límits, però especificava que a l’espai de domini públic no s’hi podria actuar s’ha donat per bona. L’aprovació d’aquesta modificació dona ja l’empenta definitiva a la urbanització de l’espai, que ja s’està desenvolupant.

1,7 MILIONS PER LA VENDA DELS TERRENYS MUNICIPALS

Així, l’arribada de Bon Preu és més a prop. També la de noves inversions. De fet, les modificacions també afectaven els usos previstos de l’espai, especialment als terrenys de propietat municipal que el consistori vol comercialitzar per un valor de gairebé dos milions d’euros.

El procés de comercialització d’aquests terrenys està ja en una fase avançada d’adjudicació. L’Ajuntament assegura haver rebut una oferta correcta que està en tràmits administratius i que espera tancar en les properes setmanes.