L'Ajuntament de Montblanc canviarà de cara l’any vinent el format de les Nits d’Estiu. És l’objectiu més immediat que es planteja el govern després de fer balanç d’aquest festival de petit format. S’ha penjat el cartell de complet en la majoria dels espectacles programats tots els dijous de juliol i agost. Concretament va passar en 5 dels 7 actes que s’han fet. La resta es van quedar amb la meitat de l’aforament.
El cicle va començar el 8 de juliol amb l’espectacle de la Bandarra Street Orkestra a l’ermita de Sant Josep. S’han combinat la poesia, la música, les sardanes, els monòlegs i la dansa que s’han celebrat principalment a Sant Francesc. Tot i fer una valoració positiva, des del consistori creuen que hi ha la necessitat de canviar el format de festival per no caure en la monotonia.