×

Avís

JUser: :_load: No es pot carregar a l'usuari amb id: 358

Montblanc permetrà l'ampliació de les terrasses de bars i restaurants

L'Ajuntament de Montblanc permetrà l'ampliació dels espais ocupats per les terrasses dels bars i restaurants per facilitar-ne la seva reobertura a partir de l'11 de maig. L'administració local ha iniciat els contactes amb els establiments per conèixer la seva voluntat de restablir el servei i per començar els tràmits per ampliar la terrassa.

La mesura podria permetre als bars una major rendibilitat, tot i que el consistori admet que en alguns casos serà complicat ampliar l'espai. D'altra banda, Montblanc no cobrarà la taxa d'ocupació de la via pública d'aquestes darreres setmanes i treballa per impulsar un sistema d'ajuts per aquests negocis, així com una reducció de la taxa de recollida d'escombraries.