L'Espluga de Francolí escenifica el seu pessebre

Més de 200 persones han treballat de valent els últims mesos per fer realitat una nova edició del Pessebre Vivent de l’Espluga de Francolí. D’aquests, més d’un centenar recreen escenes de pessebre per diversos racons del centre històric del municipi.

En total, durant gairebé un quilòmetre de trajecte s’hi poden descobrir una quarantena d’escenes protagonitzades per figurants estàtics tot passejant per racons patrimonials del municipi.

Durant tres dies, doncs, el centre històric de l’Espluga es transforma. Enguany, coincidint amb els 60 anys de vida de la iniciativa, l’Associació del Pessebre Vivent de l’Espluga ha estrenat un nou portal dissenyat per Ismael Porta que s’ha incorporat al recorregut.

Durant els tres dies de representació, els organitzadors esperen més de 3.000 visitants. Ja fa setmanes que les entrades estan exhaurides.