En la comissió de Territori d'aquest dilluns tots els partits han aprovat la proposta de resolució que demana que la línia de costa es reservi pel transport de viatgers i es treballi per minimitzar l'impacte negatiu del pas de mercaderies prop de nuclis habitats.
El Casal enguany s’ha estructurat en grups de convivència i els infants s’han repartit en dos centres escolars: l’escola Molí de Vent i l’escola Antoni Roig. També, s’ha apostat per treballar la salut emocional.
"Gelo. Dels bars musicals de Tarragona als extraterrestres del Montsià" és el títol de la nova exposició que presenta durant aquest estiu el Museu de valls. La mostra es podrà visitar fins el 30 d’agost.
Entre els projectes amb més partida d'ajut destaquen els demanats pels ajuntaments de Valls, Salou, Vila-seca i Montblanc. El Camp de Tarragona rebrà poc més del 10% dels 255 milions d'euros dels ajuts.
Malgrat la situació actual, els impulsors del Festival Internacional de Teatre de Tarragona mantenen la proposta entre el 2 i 5 de setembre. També explorarà nous formats amb els espectacles d'Alberto Cortés i Glòria Granell.
Constantí té tancada la seva piscina d'estiu com a mesura de precaució per evitar contagis de la Covid-19. Per contrarestar aquesta mancança l'Ajuntament ha engegat un servei de bus gratuït per apropar a la platja als veïns del municipi.
Enguany el trenet turístic recupera parades, amplia l’horari del recorregut fins a una hora, compta amb tarifes més assequibles i funciona amb tecnologia híbrida que redueix un 40% l'emissió de gasos contaminants.
A través de l’obra de Guinovart es coneix una memòria rural transformada en art que parla dels vincles entre la humanitat i la terra. Aquesta exposició és un recorregut per tres escenaris: el Monestir de Poblet, la Fassina Balanyà i el Museu de la Vida Rural.
A la capital de l'Alt Camp es van mullar per la causa i a Constantí es va celebrar la seva 25a edició. Tot i la situació excepcional, va haver-hi una bona participació per part dels ciutadans.
Després de la caiguda de vendes per la Covid-19, els concessionaris han posat a disposició del públic una àmplia oferta de vehicles de motor usats i de quilòmetre zero.
Es tracta d'un recorregut circular de 3 quilòmetres on es fan 8 parades interpretatives en llocs singulars que permeten entendre la relació del riu amb els habitants de la zona des de la prehistòria fins el dia d'avui.
Santa Coloma de Queralt ha acollit aquest dissabte la signatura de l'acord, amb la presència del president de la Generalitat, Quim Torra i que acabarà amb un problema històric d'aquests pobles de la Baixa Segarra.
El número 2 del contenciós administratiu ha suspès provisionalment l'expedient de tancament que va ordenar l'Ajuntament, una decisió però que només afecta al Tropical perquè el jutge manté el tancament per als altres dos locals.
Per altra banda, el brot detectat ahir a Tarragona de 5 persones ha passat a 7 i dels 20 contactes ara en són 34. També s'han detectat tres positius més a la Secuita amb 45 contactes aïllats.
A la zona de l'Anella Mediterrània s'ha realitzat aquest dijous una masterclass de zumba. Una activitat gratuïta que organitza el Patronat d'Esports de Tarragona.
La música ha tornat a Montblanc amb un concert de la Bandarra Street Orkestra i amb el públic assegut i amb mascaretes. Ha estat l'inici del cicle de Nits d'Estiu de la capital de la Conca de Barberà.
Un dels vehicles de la policia de Torredembarra va quedar amb els vidres trencats després que els agents intentessin detenir un jove al Passeig de Miramar que anava sense mascareta i se li va ordenar que s’aturés.
Des de divendres a Salou ja es pot veure la imatge típica de l’estu de gent a les dutxes de la platja. Són pocs els municipis que han decidit obrir-les aquest estiu com a mesura contra la propagació del coronavirus. Finalment, Salou ha apostat per posar en marxa aquest servei.
Un centenar de persones s'han concentrat davant del CAP del barri per exigir el retorn de serveis que s'han perdut com el d'urgències les 24 hores al dia. Consideren que la cobertura és insuficient pel nombre de veïns que hi viu.