Els millors equips del país obriran la temporada a Tarragona, del 9 al 13 de setembre, a la recerca d'un títol que defensarà el Manresa. El Barça, el Joventut, l'Andorra, el Girona i el Lleida completaran el torneig.
En parella o de manera individual, l'esdeveniment s'ha enllestit-se aquest diumenge i amb la celebració del triatló adaptat a esportistes amb discapacitatats físiques diverses.
Primer Campionat d'Europa de triatló que se celebra al territorI. El passeig marítim i el Moll de Costa han sigut ser els grans atractius d'una de les cites principals de l'agenda, la prova elit.
Queden poc més de dues setmanes perquè la majoria de futbolistes de la primera plantilla enllesteixin la seva vinculació amb el club, que ha anunciat l'adeu imminent de més d'una desena.
El màxim accionista del Nàstic va explicar el seu projecte als aficionats i socis just després d'atendre la premsa. El suec nega haver decidit cap contractació o acomiadament els últims anys.
El Campionat d'Europa ha engegat motors amb una desfilada inaugural que ha comptat amb la participació de totes les comitives participants. La competició arribarà dissabte i diumenge.
El màxim accionista ha explicat per primer cop el seu projecte. El suec acusa l'entitat d'utiltizar-lo per pagar les factures i afirma tenir bona relació amb els màxims mandataris. Això sí, deixa clar la manca d'entesa amb el president.
Eugeni torna al Nàstic 13 anys després. Primer moviment grana de l'estiu amb el fitxatge d'un jugador tarragoní, que va fer-se al Nou Estadi i que, posteriorment, va militar a diversos equips del futbol professional..
Xisco Campos cuinarà a foc lent. Começa una nova era a la banqueta del Nàstic i ho fa amb un històric exjugador de la casa que promet esforç, valentia i convenciment, no pas resultats. El balear torna al Nou Estadi.
Més de 1.400 esportistes continentals ja escalfen a la ciutat, que es vestirà de gala aquest cap de setmana, especialment, l'entorn del Port. Una cita inèdita a la història del territori.
Primeres paraules de Tomeu Nadal com a director esportiu del Nàstic i ja ha deixat clar quin és el seu objectiu. Ell no parla encara de pujar de categoria, vol recuperar la identitat i promet treball, que no és poc.
Xisco Campos torna al Nàstic per ocupar la banqueta. Finalment, ha pesat més el desig Tomeu Nadal que no pas la intenció inicial de la SAD de mantenir Pablo Alfaro. Ho ha fet oficial el director esportiu Tomeu Nadal.
L'altre futbol ha de continuar començant al Municipal del Vilar. La renovació d'Àlex González demostra que el projecte manté el rumb a la Lliga Elit i que és viable mantenir-se com a referent no professional al territori.
Prop de 2.900 persones ja s’han inscrit a l’etapa que arrencarà a Tarragona. A Barcelona ciutat, ja s’han tancat les sol·licitiuds i s’espera que passi el mateix aquí ben aviat.
Seria impossible ja imaginar el voleibol de Tarragona deslligat del seu cognom per excel·lència. Stevovski continuarà com a màxim responsable tècnic del Volei SPiSP per afrontar així la tornada a la Superlliga 2
El tècnic ha comparegut per valorar una curta etapa al Nàstic en qè deixa millor sabor de boca pel tarannà que no pas pels resultats. De qualsevol manera, marxa amb l'objectiu de la permanència assolit.