Junts per Catalunya es ven com l’única opció i per garantir drets i llibertats. Asseguren que són un vot fidel a l’1 d’octubre, a la democràcia, a la llibertat i a l’autodeterminació. La formació assegura que ells no bloquejaran res ni tampoc donaran el seu vot a canvi de res, amb clara elusió a la CUP i Esquerra. Diuen que els vots de Junts fan por a Madrid.
En aquest sentit la cap de llista a la formació a Barcelona va fer una crida als altres partits independentistes per formar un grup unitari al Congrés.
A l’acte hi van intervenir el president Quim Torra i el president Mas. L’expresident català es va referir a les paraules de Pedro Sánchez sobre que el procés d’independència desestabilitza l’Unió Europea.
Un Teatre Metropol ple, va acollir l’acte central de campanya de la formació a la demarcació de Tarragona. L’acte va finalitzar amb crits de llibertat i amb el cant dels Segadors.