El nou complex del motor de Constantí pren forma

El Club Esportiu de Motociclisme de Constantí ja ha començat les obres del nou complex del motor. De moment, ha estat la gent del club, socis i familiars, els que han iniciat els treballs de neteja i adequació de la zona on anirà el circuit de motocròs. La previsió és que per Setmana Santa les primeres motos ja hi puguin rodar.

Els terrenys els va cedir, fa un any, l'Ajuntament de Constantí. El nou complex, de més de 40.000 mil metres quadrats, estarà ubicat al nord-est del polígon Industrial en una zona coneguda com a "Mas de Porta", just darrere de l'estació de mercaderies d'ADIF. El projecte vol convertir la zona en un espai privilegiat per a la formació dels més joves i per als amants del motociclisme. 

INCLOURÀ DIVERSOS CIRCUITS

Complex motor Constanti

Al nou parc esportiu, però, s'hi construiran diversos circuits de diferents característiques. Les noves instal·lacions també permetran evolucionar el model formatiu d'una escola que, actualment, compta amb una cinquantena de joves pilots que corren en diferents disciplines. 

Des del club estan convençuts del gran impacte positiu que tindrà un centre formatiu pioner a Catalunya i Espanya. Un parc del motor, que a més, permetrà atreure usuaris tot l'any. Per acabar de fer realitat el somni, l'entitat busca ara patrocinadors. L'Ajuntament ja s'hi va bolcar ara fa un any, quan va signar un conveni amb el club per cedir els terrenys durant 15 anys prorrogables 10 més.