El Trapezi arrenca amb força

La 29a edició de la Fira Trapezi ja està en marxa i fins diumenge s'espera que una quarantena d'espectacles de circ omplin els carrers i places de Reus..

El tret de sortida el va donar aquest dimecres la companyia Tripotes la Compagnie, que just després de la inauguració oficial de la fira va oferir un primer tastet del que es podrà veure aquests dies a la capital del Baix Camp.

Música, humor, i sobretot les acrobàcies dels quatre membres del grup, van ser els protagonistes al Passeig Sunyer, el primer de la dotzena d'espais que acolliran els diferents espectacles d'aquesta edició 2025.

Una Fira que arriba en un gran estat de forma i, per a la qual, els seus organitzadors conviden a gaudir i emocionar-se amb els diferents espectacles, però també recorden que, d'aquí sortiran els que es podran veure després arreu.