TAC12, reconeguda com a millor televisió local de Catalunya

La Diputació de Barcelona ha reconegut TAC12 amb el Premi Miramar a la millor televisió local. El guardó es va entregar al recinte modernista de l’Escola del Treball de la capital catalana en el marc d’una gala que també va distingir altres projectes i mitjans de Catalunya.

El jurat va posar en relleu la vocació de servei públic de la televisió del Camp de Tarragona, així com la seva proximitat. Uns valors que l’equip que conforma TAC12 es creu i aplica dia rere dia, treballant per una oferta audiovisual diversa.

El premi a la millor televisió local arriba poc després que TAC12 hagi celebrat 15 anys de vida. Un període durant el qual s’ha consolidat com un referent pel que fa a la informació de proximitat rigorosa, l’ambició a l’hora de produir documentals i els directes de qualitat de la cultura popular com les retransmissions castelleres.

La televisió pública del Camp de Tarragona treballa sobre aquests tres eixos alguns cops en solitari i d’altres en coproducció amb altres televisions locals o la Xarxa.

La gala dels Premis de Comunicació Local van reconèixer sis mitjans o projectes comunicatius més i també va servir per homenatjar la periodista Júlia Otero amb el Premi d’Honor.